5 Mei 2023

Masih kat sini.

Assalamualaikum, japp dari kecik ya anak-anak kita kat sini, korang tau apa maknanya kalau aku dah update balik sini. lama dah tak update.tapi rasanya lebih baik update sini daripada susahkan orang lain.

xtahu la macam mana nak mula, but aku ada tinggalkan notes sbelum logout before raya xsilap. so that dia xperlu reply or nak gaduh lagi. thing happens again. macam yang expect people come and go.

sejak2 nenek, paklong aku meninggal.. aku rasa takut sangat nak hilang orang yang aku sayang nanti. tah la aku harap aku yang pergi dulu sebab aku xtahu macam mana nk hidup takde family.

see, dah nangis. sebenarnya aku dah berhenti kerja. xde rezeki aku tak sana. insyaAllah aku cuba cari kerja lain lepasni.. tp tulah, mak aku nk oparate. aku mesti kena jaga mak. itu je mampu aku buat. takpe lah soal rezeki Allah dh tentukan. maybe sebulan ni aku jaga mak. lepastu aku sambung cari kerja baru. doakan aku ya kawan-kawan.

pakwe? aku pun tak pasti aku masih ada pakwe ke.. last dia ws supaya aku cari kerja. siapa je taknak berjaya tapi dia xfaham aku, dia tak duduk kat tempat aku. takpelah, lagipun aku kecewa apa yang dh jadi..

tah la weh, aku harap Allah mudahkan urusan aku, rezeki aku.. kita ni cuma merancang je kan? usaha mesti lah ada! xkn kita nak canang.. sebabtu jangan judge orang. kita doa yang baik2 tau!

jaga diri korang. stay safe! love,,

Tiada ulasan: